27.9.12

Da li je "Frenč" manikir i dalje u trendu?

Za razliku od potražnje za profesionalnom šminkom, koja je kod nas sezonska i najčešće se javlja u periodu svadbi, matura i nove godine, ojačani ili nadograđeni nokti su skoro pa obavezani kod velikog broja ženske populacije. S obzirom na to da uredni nokti i negovane ruke mnogo govore o osobi i da ih nije lako održati u tom stanju ukoliko nas priroda nije obdarila, sva sreća da imamo i drugih mogućnosti.
Međutim, veštački nokti nisu prisutni samo kao deo nege već i kao odraz stila, trendova i sl. pa svaka sezona nosi sa sobom nove oblike, boje i šare.

Frenč manikir
Jednom davno tako nastao je frenč manikir, verovatno u Francuskoj sudeći po nazivu ali ne zamerite ako nije jer se ja nisam udubljivala u tu tematiku preterano. Kod nas je došao, verovatno sa dve godine zakašnjenja, i tu se odomaćio. Iako je dolazilo do mnogih noviteta u ovoj oblasti kod nas se dobre stvari ne menjaju. Može da se doda po neka sličica, šljokica, mogu biti zaobljeni ili četvrtasti ali vrhunac nadograđenih noktiju jeste u jasnom i precizno iscrtanom belom dodatku na vrhu noktiju. To je zakonitost kod poslovnih žena i obavezan deo izgleda mlade na venčanju (uz dodatak čipkice na domalom prstu).

Gel u boji (izvor)

Ovo leto su obeležili gelovi u drečavim bojama. Među mlađima i sklonijim eksperimentisanjima došlo je do promene boje na vrhovima noktiju i bela je postala žuta, narandzasta, zelena. Smelije su se usudile da se ne zadrže samo na vrhovima ali to je retkost. Nažalost, poslovne žene nisu imale tu mogućnost pa se vladavina belog frenča nije poljuljala na našim prostorima. Čak ni prethodnim ispucalim lakovima.

Ja sam grickala nokte čini mi se oduvek tako da nije imalo smila zanimati se za lakove jer bi oni samo istakli taj nedostatak. U jednom pokušaju odvikavanja sam nadogradila nokte (mislim da su tada bile tipse u pitanju) i posle se ponovo vratila grickanju. Kao i sve uzorne mlade sledeća akcija je bila pred venčanje i tada sam dobila svoj prvi frenč manikir. Svideo mi se i lepo je izgledao ali mi je dosadio i nisam čak ni radila korekcije već se predala svom poroku.
Ovog leta sam bila prilično upućena u ovu oblast i rešila sam da uradim nešto po pitanju mojih noktiju. Leto i drečave boje su mi išli jedno uz drugo pa sam se potrudila da nadjem neku normalno boju koja bi pomirila moj ukus i letnji trend. Pala je odluka na nešto između narandzaste i crvene, bila sam zadovoljna i moji nokti su porasli.
To me je povuklo i ubacilo u problem. Odmor je gotov, ne mogu sa tom bojom na posao. Šta dalje? Frenč, beli ili u drugim bojama, ili u vidu šljokica ili bilo šta samo da je frenč. Najveći problem je što je meni već dosadio a izliveni nokti ne mogu bez tog dodatka boje.

Inspiraciju sam pronašla lakše nego što sam očekivala, na internetu ali ne i u praksi. Shvatila sam da većina devojaka ima isti izgled noktiju sa malim varijacijama u detaljima i da veštački nokti izgledaju kao uniforma. Takođe sam shvatila da se u svetu dešava nešto sasvim drugačije ali da to ne dopire do nas.

Želim sa vama da podelim neke od mogućnosti koji deluju prilično izvodljivo i ne razumem zašto su zapostavljene.

Zašto frenč ne bi izgledao ovako:

Nadograđeni nokti (izvor)


Nešto za kreativnije, čak ima i video (za prvu fotku) kako se radi:

Teget-crni lak (izvor)

Nail Art multi color (izvor)

Ima i drečavih boja:
Gel lakovi u boji (izvor)
Za one koji vole nacrtane cvetice:

Crtani cvetići (izvor)

Nešto od YSL:

Ives Saint Laurent (izvor)

Izgleda da se moda promenila a mene iskreno zanima da li je kod nas problem u skromnoj ponudi ili ne inspirativnoj tražnji našeg lepšeg pola.

Ovi zaključci su isključivo iz moje lajičke perspektive po pitanju noktiju ali opet sa gledišta nekog ko želi da ih nosi. Takođe, doneti su na osnovu posmatranja velikog broja devojaka i žena i razgovora sa njima ali opet ne sumnjam da ima i onih koji su do ovih zaključaka već došle i profesionalaca koji ne robuju samo frenč manikiru. Nažalost, čvrsto verujem da su oni u manjini.

2 comments:

  1. U potpunosti se slazem sa tobom sto se tice noktiju. Da postoji bar jedna kozmeticarka u Beogradu koja je spremna da pokaze svoju kreativnost na ovaj naci ja i jos bar deset devojaka koje znam bi smo joj bile glavne musterije. A do tada nam preostaje samo da patimo za tim lepim noktima sa fotki.
    Odlican tekst kao i uvek. POzzz

    ReplyDelete
  2. Odličan članak, već dugo nisam pročitala tako dobro napisan članak o noktima. Lično mi se najviše dopala slika sa drečavim noktima :)

    ReplyDelete