Visoka moda (haute couture) je termin koji potiče iz Francuske i koji je u njoj zakonom zaštićen. Da bi određena modna kuća mogla da se naziva kućom visoke mode mora da ispunjava sledeće uslove:
- da bude član Chambre syndicale de la haute couture
- da izradjuje odeću za privatne klijente,
- da ima radionicu u Parizu,
- da zapošljava najmanje 15 radnika,
- da svake sezone izlaže u Parizu kolekciju od 35 modele za dnevenu i večernju varijantu.
Istorija kompanije (izvor)
Svoju kuću visoke mode Christian Dior je osnovao 1846. godine. Prva prodavnica u New Yorku je otvorena 1949. a u Londonu 1952. Osim odeće Dior počinje da se bavi proizvodnjom torbi, naočara, rukavica a kasnije i kozmetičkih proizvoda.
1955. Christian angažuje kao asistenta Yves Saint Laurent-a koji dve godine posle njegove smrti postaje vodeći dizajner za Dior i razvija sopstvenu karijeru.
1984. godine Bernard Arnault kupuje kontrolni udeo u Dior-u dok Dior kupuje kontrolne akcije u Moët Hennessy Louis Vuitton i osniva MHLV imperiju luksuznih proizvoda. Dior počinje da gubi broj svojih licenci.
Arnault imenuje John Galliana da popravi sliku kuće Christian Dior u javnosi i 1997. Dior odkupljuje svoje kontrolni udeo u ready-to-wear liniji i osniva lanac uključujući 13 prodavnica u Japanu.
Makeup i skin care proizvodi (izvor)
Linija kozmetičkih proizvoda je nastala nekoliko godina pre Diorove smrti.
1954. godine je plasiran (matte lipsitck) ruž a potom 1960. sjaj za usne i lak za nokte. Od samog početka se javila velika potražnja za Dior kozmetičkom linijom ali je '70 godine dosegla ekstreman nivo koji je rezultirao proširenjem asortimana senkama i maskarama.
Linija za negu kože je dobila na značaju sa pronalaskom lipozoma koji se koriste u borbi protiv starenja. Smatra se vodećom kompanijom koja koristi anti-aging tehnologiju i konstantno usavršava svoje proizvode kako bi rezultirali lepim i savršenim tenom za sve tipove kože. Takodje, Dior proizvodi i proizvode za samopotamnjivanje kao i anti celulit proizvode za telo.
Draž linija proizvoda za negu i lepotu nije samo u kvalitetu već i u luksuznim pakovanjima kao što su palete sa dodatkom nakita, sjaj za usne sa prstenom koji ima kristal na sebi i senke sa Dior logom na njima osvajaju poznate i bogate. Lolita kolekcija i Addict ruž su trenutno njihovi najprodavaniji proizvodi.
- da bude član Chambre syndicale de la haute couture
- da izradjuje odeću za privatne klijente,
- da ima radionicu u Parizu,
- da zapošljava najmanje 15 radnika,
- da svake sezone izlaže u Parizu kolekciju od 35 modele za dnevenu i večernju varijantu.
Secret Garden - Versaille (izvor) |
Istorija kompanije (izvor)
Svoju kuću visoke mode Christian Dior je osnovao 1846. godine. Prva prodavnica u New Yorku je otvorena 1949. a u Londonu 1952. Osim odeće Dior počinje da se bavi proizvodnjom torbi, naočara, rukavica a kasnije i kozmetičkih proizvoda.
1955. Christian angažuje kao asistenta Yves Saint Laurent-a koji dve godine posle njegove smrti postaje vodeći dizajner za Dior i razvija sopstvenu karijeru.
1984. godine Bernard Arnault kupuje kontrolni udeo u Dior-u dok Dior kupuje kontrolne akcije u Moët Hennessy Louis Vuitton i osniva MHLV imperiju luksuznih proizvoda. Dior počinje da gubi broj svojih licenci.
Arnault imenuje John Galliana da popravi sliku kuće Christian Dior u javnosi i 1997. Dior odkupljuje svoje kontrolni udeo u ready-to-wear liniji i osniva lanac uključujući 13 prodavnica u Japanu.
Makeup i skin care proizvodi (izvor)
Linija kozmetičkih proizvoda je nastala nekoliko godina pre Diorove smrti.
1954. godine je plasiran (matte lipsitck) ruž a potom 1960. sjaj za usne i lak za nokte. Od samog početka se javila velika potražnja za Dior kozmetičkom linijom ali je '70 godine dosegla ekstreman nivo koji je rezultirao proširenjem asortimana senkama i maskarama.
Linija za negu kože je dobila na značaju sa pronalaskom lipozoma koji se koriste u borbi protiv starenja. Smatra se vodećom kompanijom koja koristi anti-aging tehnologiju i konstantno usavršava svoje proizvode kako bi rezultirali lepim i savršenim tenom za sve tipove kože. Takodje, Dior proizvodi i proizvode za samopotamnjivanje kao i anti celulit proizvode za telo.
Dior addict plaza 476 (izvor) |
Diorshow Extase (izvor) |
Dior ruž (izvor) |
Dior paleta senki (izvor) |
Draž linija proizvoda za negu i lepotu nije samo u kvalitetu već i u luksuznim pakovanjima kao što su palete sa dodatkom nakita, sjaj za usne sa prstenom koji ima kristal na sebi i senke sa Dior logom na njima osvajaju poznate i bogate. Lolita kolekcija i Addict ruž su trenutno njihovi najprodavaniji proizvodi.
No comments:
Post a Comment