7.10.14

Promene, promene :)

Kada sam počela da pišem blog "Profesionalno sminkanje", pre dve godine i mesec dana, u fokusu mi je bila šminka. Međutim, uvek su se tu provlačile priče o modi, lepoti i drugim temama koje nekada i nisu imale veze sa šminkom. Ženske priče! Ne znam da li je u pitanju retrogradni Merkur ili su samo stvari došle na svoja, ali ja sam dobila želju da promenim naziv bloga, tačnije da ga prilagodim. Tako da će od sada na blogu "Šminka i druge ženske priče", biti više drugih priča ženskih a možda i muških :)

Taj isti Merkur ili šta već je uticao na mene da drastično promenim frizuru i moju prilično dugu kosu zamenim sa bobom. Oduševljena sam novom dužinom jer mi deluje jednostavno za održavanje, pogotovu nama koje imamo kovrdzavu kosu, i izgleda jednako atraktivno i kada se isfenira i kada se prirodno osuši i "izgužva".
Inače bob frizura odlično stoji svim oblicima lica uz varijacije dužine, sa šiškama i bez, ili asimetrična varijanta. Takođe je odličan kako za tanku tako i za gustu kosu s tim što gustoj kosi više odgovara duži a tankoj kraći bob.

Kao inspiracija vam mogu poslužiti glumice i pevačice kojima ova frizura odlično pristaje kao što su: Keira Knigtley, Dianna Agron, Gwyneth Paltrow, Charlize Theron, Beyonce, Jessica Alba i mnoge druge a mene je inspirisala Julia Stiles zbog oblika lica, dužine i talasaste kose.

Evo kako je to ispalo:

Julia Stiles bob frizura (izvor)





Moja varijanta
 Ako se malo zagledate u fotku videćete u pozadini mog "zadovoljnog" muza u polu ф pozi dok gleda kako pravim selfi njegovim Nikonom :)

 
B&W bob hair ;)

I još jedna kao učiteljica što bi rekli moji ukućani :)
Inače, bob frizura je varijacija paž frizure koja je dobila naziv po tvorcu ovog stila Bob Layered-u.


No comments:

Post a Comment