6.5.14

Sneška i ja na uranku :)

Uprkos lošem vremenu i virusima koji su bili prisutni u našoj kući (moja desna ruka i mlađa sestra) Snežana i ja smo se zabavljale šminkajući ove prelepe devojke.

Smokey eyes by me:

Smokey eyes

 
Vestacke trepavic

Veoma pozitivni mladenci u prvoj fazi venčanja. Mladoženja nije hteo da se šminka ali zbog pozitivnog stava zaslužuje da bude u mom postu. :P U stanu nije bio prisutan fotograf tako da je fotka malo lošija.

Mladenci

 A onda je Sneška briljirala:

Sneškinih ruku delo - vecernja sminka

 
Sminka za vencanje takodje Sneškin rad




I onda smo ih pustili da se provode na miru i ne brinu o izgledu a Sneška se vratila kod mene da me neguje, čuva dete ...
Dakle šminker kojeg bi vam preporučila a koji osim što dobro šminka kvalitenom šminkom i neguje u slučaju bolesti je Snežana Milenković i možete je naći na br. tel.: 060/0351862 (ovo za negovanje i čuvanje dece samo kada je rodbina u pitanju :))

No comments:

Post a Comment