7.11.12

Da li ste raspoloženi za maskenbal?

Iako se po vremenskoj prognozi to ne može zaključiti, za par meseci nam dolaze praznici za vreme kojih se podrazumevaju žurke, izlasci i za one koji imaju sreće po neki maskenbal.

Zato sam rešila da vam u ovom postu pokažem šta je potrebno i kako uz malo kreativnosti napraviti  masku.
Ovo je moj izbor a vi se prepustite mašti i odaberite boje koje vam najbolje stoje :)

Šminka za maskenbal
Šminka za maskenbal

Naravno, bez obzira što se radi o maskenbalu lice treba biti očišćeno i ten dobro ujednačen.

Pre šminke
Pre šminke

Sređivanje tena
Sređivanje tena

Olovkom neutralne boje iscrtajte oblik maske a potom bojom za body art popunite unutrašnjost iscrtanog oblika. Najbolje je koristiti sunđer pošto se tako nanosi veća količina boje i izgleda ujednačenije. Potom crnom senkom naglasite oči. Ja sam koristila senku Face Nicobaggo koja najbolji efekat daje kada se koristi sa vodom i ne kruni se pa ne ostaju tragovi po licu. Takođe, veoma je postojana!


Zlatna folija na obrvama
Zlatna folija na obrvama

Obrve pokrite bojom a ja sam dodala i malo zlatne folije kako bih naglasila metalni izgled. Od detalja se mogu dodati perlice, cirkoni, veštačke trepavice u raznim bojama i veličinama.

Ostalo je da se nacrtaju šare linerom ili nekom senkom u boji.


Crtanje šara
Crtanje šara

Kao što rekoh postupak je vrlo jednostavan a efekat odličan. 

No comments:

Post a Comment